WIRTUALNE BIURO

Jednym z najskuteczniejszych sposobów na obniżenie kosztów  prowadzenia firmy jest skorzystanie z usług wirtualnego biura.  Dzięki niemu, Państwa firma ma szansę szybko zaistnieć na rynku i osiągnąć  maksimum zysku przy minimalnym nakładzie.
Jesteśmy właścicielami oferowanego lokalu, co gwarantuje stabilną i długotrwałą współpracę. Zakup abonamentu w e-biurze to niewielki koszt a wynikające z niego korzyści są wprost nieocenione.

Dzięki Nam  mogą Państwo posiadać wirtualne biuro, którego adres będzie nie tylko widniał na papierze, lecz także stanowił realne miejsce spotkań z Państwa partnerami biznesowymi. Oferujemy Państwu profesjonalną salę konferencyjną, idealną na spotkania, szkolenia czy rozmowy kwalifikacyjne.
Nasze pakiety usług biura wirtualnego zapewniają elastyczność wyboru niezbędnych usług. Porównaj je, a następnie skontaktuj się z naszym zespołem, aby umówić miejsce i termin podpisania umowy.

AVENIDO- zostań z nami na dłużej! 

SILVER

79 zł netto

miesięcznie
Płatność za 12 miesięcy: 700 zł netto
  • Prestiżowy adres na potrzeby rejestracji firmy/ nowego oddziału
  • Adres do korespondencji
  • Możliwość umieszczenia adresu na materiałach reklamowych
  • Skanowanie poczty przychodzącej i przesyłanie na wskazany adres email (do 30 stron miesięcznie w ramach abonamentu)
  • Przechowywanie korespondencji do 3 miesięcy
  • Obsługa korespondencji przychodzącej +Powiadamianie o otrzymaniu nowej korespondencji na wskazany adres e-mail, SMS-em lub telefonicznie
  • Możliwość korzystania z sali konferencyjnej (2 godziny w cenie abonamentu)
  • Zniżka 15% na dodatkowe godziny wynajmu Sali konferencyjnej

GOLD

109 zł netto

miesięcznie
Płatność za 12 miesięcy: 1100 zł netto
  • Prestiżowy adres na potrzeby rejestracji firmy/ nowego oddziału
  • Adres do korespondencji
  • Możliwość umieszczenia adresu na materiałach reklamowych
  • Skanowanie poczty przychodzącej i przesyłanie na wskazany adres email (do 50 stron miesięcznie w ramach abonamentu)
  • Przechowywanie korespondencji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej +Powiadamianie o otrzymaniu nowej korespondencji na wskazany adres e-mail, SMS-em lub telefonicznie
  • Możliwość korzystania z sali konferencyjnej (2 godziny w cenie abonamentu)
  • Zniżka 15% na dodatkowe godziny wynajmu Sali konferencyjnej

PLATINUM

139 zł netto

miesięcznie
Płatność za 12 miesięcy: 1400 zł netto
  • Prestiżowy adres na potrzeby rejestracji firmy/ nowego oddziału
  • Adres do korespondencji
  • Możliwość umieszczenia adresu na materiałach reklamowych
  • Skanowanie poczty przychodzącej i przesyłanie na wskazany adres email (do 100 stron miesięcznie w ramach abonamentu)
  • Przechowywanie korespondencji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej +Powiadamianie o otrzymaniu nowej korespondencji na wskazany adres e-mail, SMS-em lub telefonicznie
  • Możliwość korzystania z sali konferencyjnej (4 godziny w cenie abonamentu)
  • Zniżka 15% na dodatkowe godziny wynajmu Sali konferencyjnej

Podana stawka jest ceną netto, należy doliczyć podatek VAT 23%. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.

OPINIE Z GOOGLE O AVENIDO
Dominika G.
Gość Avenido

"Łatwy dojazd i duży parking pod firmą. Bardzo profesjonalna obsługa. Pan na recepcji uprzejmy i pomocny - od razu pokierował mnie tam, gdzie chciałam trafić."

KANCELARIA PRAWA GOSPODARCZEGO I BUDOWLANEGO TOMASZ SUŁKOWSKI

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Avenido. Jako Kancelaria prawna cenimy sobie podmioty rzetelne, wywiązujące się ze swoich zobowiązań. Avenido świetnie sprawdza się w roli wynajmującego, szybko reaguje na wszelkie zgłoszenia, a także okazuje pomoc oraz zaangażowanie. Dlatego też zespół Kancelarii Prawa Gospodarczego i Budowlanego Tomasz Sułkowski może z czystym sumieniem polecić współpracę z Avenido :)

Natalia
Najemca

"Jestem bardzo zadowolona z kontaktu z firmą i jej przedstawicielami. Profesjonalne podejście, zaangażowanie w przedstawienie jak najlepszej oferty, sprawny kontakt i współpraca. A to wszystko w przyjaznej atmosferze :) Polecam Avenido."

ACLAS Polska Sp. z o.o.

"Współpracę z AVENIDO oceniamy bardzo dobrze już od początkowego etapu
poszukiwania odpowiedniego biura i magazynu. Zarządzający starali się poznać nasze potrzeby i przygotowali ofertę
najmu zgodnie z naszymi wymaganiami. Obiekt i jego otoczenie są sprawnie zarządzane, zadbane i bezpieczne. Kontakt z przedstawicielami jest bardzo miły, a wszelkie zgłaszane uwagi
są szybko rozpatrywane"

Marcin T.
Najemca

"Współpracuję z firmą Avenido i wynajmuję lokal od kilku lat. Jestem bardzo zadowolony z obsługi - podchodzą bardzo profesjonalnie do klienta. Dużym plusem jest łatwy dojazd oraz duży parking dla klientów. Ceny czynszu konkurencyjne. Polecam!"

skontaktuj się z nami

Rafał Łukawski

Dyrektor zarządzający

Agnieszka Lorenz-Zając

Specjalista ds. nieruchomości i marketingu

Grzegorz Cieślar

Specjalista ds. nieruchomości i marketingu

Skontaktuj się z nami

Jeśli nie ma lokalu, którego szukasz, zostaw email / powierzchnia od - do - skontaktujemy się z Tobą.

Zdjęcia m.in. z archiwum UM w Bytomiu/Grzegorz Goik